بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رحمتی چرا تا حالا چیزی نگفته بود!؟

اگر مسائلی که رحمتی بعد از بازی استقلال مقابل الریان در خصوص علت دعوت نشدن وی به تیم ملی بازگو کرده(در ادامه همین پست می توانید بخوانید) صحت داشته باشد، ما به کارلوس کروش در خصوص تصمیمی که درمورد رحمتی گرفته حق می دهیم!
یعنی سید مهدی به این دلایل از تیم ملی دور مانده ؟
عالم و آدم از هنرمندان گرفته تا بقال سر کوچه سرمربی تیم ملی از کروش خواهش کردند که رحمتی را ببخشد و به تیم ملی دعوت کند!اما حالا می بینیم،سید با علم به اینکه چه گربه رقصانی های بابت رود رو نشدن وی با کروش و بیان حقایق شده،اما باز هم هیچ نگفته و سکوت کرده است!
این یعنی خودش هم تمایلی برای صحبت کردن و یا حداقل روشن کردن سرمربی تیم ملی در خصوص اتفاقات افتاده نداشته است!
اظهارات رحمتی در خصوص عدم دعوت وی به تیم ملی ایران
بیرون ماندن من از تیم ملی در سه بازی آخر به خاطر برخی از اعضا فدراسیون بود. به جای من نامه‌ای امضا کردند و به  کی‌روش دادند . وقتی آخرین نامه‌ای که می خواستند به دست کی‌روش برسانند به دست من هم رسید. با دیدن این شرایط و دیدن نامه‌ به کفاشیان گفتم ماجرای این نامه چیست که او اعلام کرد ما دیگر نامه شما را امضا نمی‌کنیم!
وی در ادامه تأکید کرد: آنهایی که باعث دوری من از تیم ملی شدند باید پاسخگو باشند. این افراد همان هایی هستند که وقتی قرار شد نامه را امضا کنم تا ساعت 1 و 30 دقیقه شب من را معطل نگه داشتند. آنها می‌گفتند کی‌روش را پیدا نمی‌کنیم. در حالی متوجه شدم همان آدم ها ساعت 14 عصر همان روز پیش کی‌روش بودند و گفتند رحمتی برای امضا نامه نمی‌آید. آن‌وقت هرچه پیگیری می کردم می گفتند نمی‌توانیم کی‌روش را پیدا کنیم. آن دو سه نفر باید آن دنیا برای این کارشان جواب بدهند.
رحمتی ادامه داد:  برخی دست‌های پشت پرده نمی‌خواست در تیم ملی باشم و این کارها را انجام دادند. من حاضر به عذرخواهی بودم و حتی در صدا و سیما از مردم عذرخواهی کردم. متاسفانه نامه‌ای از طرف من به کی‌روش دادند که در نهایت باعث شد آنها به هدفشان برای جدایی من برسند.
وی خاطرنشان کرد: اشتباه کردم و باید همان موقع با کی‌روش صحبت می‌کردم که این کار را نکردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 2 / 1393برچسب:تیم ملی فوتبال,سید مهدی رحمتی,کارلوس کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com